Teigiamas vitaminų poveikis žmogui

vitaminai

Vitaminų atradimas – didelis XX amžiaus laimėjimas. Jis padėjo nustatyti tikrąsias daugelio ligų priežastis ir rasti priemones sėkmingai joms gydyti. Vitaminų atradimas iš pagrindų pakeitė skorbuto, rachito, podagros ir beriberio ligų gydymą. Nuo minėtų ligų kasmet mirdavo šimtai tūkstančių žmonių. Jos buvo tokia pat nelaimė, kaip maras ir cholera.

Skaityti daugiau »

Ryžiai

ryziai

Jei jūs rūpinatės savo figūra, tai jūs tiesiog negalite pamiršti, taip įprastų kiekvienos šeimininkės virtuvėje, tačiau turinčių ypatingų savybių – ryžių. Šį produktą gydytojai bei dietologai rekomenduoja naudoti nuolatos. Ryžiuose gausu angliavandenių (siekia iki 78%), kurie būtini geram raumenų darbui, augalinių baltymų – statybinės medžiagos naujoms organizmo ląstelėms. Taip pat ryžiuose labiausiai subalansuotos amino rūgštys. Tai reiškia, kad ryžiai leidžia geriau įsisavinti baltymus nei kiti grūdiniai augalai. Ryžiuose nėra glitimo – amino rūgšties, kuri neretai iššaukia alergiją. Todėl ryžiais galima maitinti net jautriausius maistui vaikus.

Skaityti daugiau »

Kodėl negalima laikytis trumpalaikių dietų?

Badavimo dieta

Pirmiausiai apibrėžkime terminą „dieta“. Dieta – tai bet koks didelis maisto arba kalorijų kiekio sumažinimas, kuris yra laikinas. Dauguma įprastinių dietų reikalauja labai mažo kalorijų kiekio, kažkur apie 800-1200 moterims ir  apie 1400-1800 vyrams. Visada kai, taip sumažinsite kalorijų kiekį – jūs numesite svorio. Taigi, jei jūsų vienintelis tikslas numesti svorio, nesvarbu nuo ko ir kuriam laikui, tada galima sakyti, jog visos dietos yra veiksmingos. Tik yra dvi problemos, su tokiu svorio metimo būdu. Pirma, numestas svoris greitai priauga atgal (apie 95% žmonių naudodamiesi įprastinėmis dietomis po trumpo laiko jį atgauna). Antra problema – tai, kad naudojantis dietomis, turinčiomis mažai kalorijų, didžioji dalis numesto svorio yra raumenų masė, o ne riebalai. Taigi, jei ilgalaikis svorio metimas, neprarandant riebalų masės yra jūsų pagrindinis tikslas (o jis toks ir turėtų būti), tai tiksliau būtų sakyti, jog įprastinės dienos niekada neveikia!

Skaityti daugiau »

Pieno produktai

pieno produktai

Pieno produktų nauda ir maistingumas, žmonėms žinomas dar nuo antikos laikų. Pieno sudėtis ir maistinės savybės- unikalios. Pienas yra daugelio produktų, kurie kasdien turi būti vartojami kiekvieno žmogaus, sudedamoji dalis.

Dabartiniu metu yra populiariausi apie 20 pieno pramonės produktų. Tai kefyras, jogurtas, sviestas, sūris, pasukos, rūgpienis, grietinė, varškė ir kiti. Pieno produktai vartotini, kadangi teigiamai veikia viso organizmo funkcionavimą, sudaryti tik iš natūralių produktų.

Skaityti daugiau »

Ar žinote iš ko sudarytas Jūsų maistas?

Perskaitę šį straipsnį įgausite pačias būtiniausias žinias, reikalingas norint sulaukti sėkmės kultūrizme. Nuo to ką įdedate į skrandį, tiesiogiai priklauso Jūsų rezultatai sporto klube. Be tinkamos mitybos, Jūs neaprūpinat savo kūno tinkamais „įrankiais“, kad jis galėtų auginti stiprius ir sveikus raumenis. Bet jei savo kūną maitinsite per daug, jis gali tapti panašus i padangų „Goodyear“ žmogutį.

Toliau mes išsamiai apžvelgsime 3 pagrindines maistinių medžiagų rūšis, kurios yra kertinės kultūrizme ir aptarsime kodėl jos yra tokios svarbios.

Skaityti daugiau »